FAQ

Pogosta vprašanja

Iz kje prihajajo vaši izdelki?

Naši izdelki so proizvedeni delno v Evropi in delno na Kitajskem. Prizadevamo si za učinkovito sodelovanje z našimi dobavitelji, tako da lahko kupcu ponudimo najboljše cene in hitro dostavo.

Kakšen garancijski rok imajo vaši izdelki?

Vsi naši izdelki imajo certifikat z garancijskim rokom dveh let. Garancija se razlikuje za različne svetlobne vire; halogenske sijalke nimajo garancije, medtem ko imajo LED sijalke pogosto razširjeno garancijo proizvajalca.

Kdo je Rendl Light Studio?

Od leta 1990 Rendl Light Studio ponuja visoko kakovostne svetlobne rešitve. Smo podjetje odprto za inovacije. Ponujamo vrhunske storitve, visoko kakovostne izdelke in edinstven dizajn. Naše podjetje temelji na širokem poznavanju razsvetljave in sposobnosti zaznavanja potreb in želja kupca. Smo pravi poslovni partner za vas, v kolikor iščete notranjo ali zunanjo razsvetljavo v vašem stanovanju ali hiši, kakor tudi razsvetljavo za poslovne in industrijske prostore.

Kako pogosto uvajate novosti v ponudbi?

Svetlobna tehnologija in oblikovanje se razvijata zelo hitro, zato nenehno ponujamo nove izdelke. Običajno z vsakim novim katalogom predstavimo več sto novih izdelkov.

Kako hitra je vaša dostava?

V kolikor so izdelki na zalogi, naročila odpremimo takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun. Za dostavo paketov sodelujemo z dostavno službo UPS, k pakete dostavi v roku 2-4 delovnih dni na vaš naslov ali naslov vaše stranke v vašem imenu. Ne zahtevamo minimalnega naročila in dostava je BREZPLAČNA za naročila nad 120 EUR. Za naročila pod to vrednostjo se obračunava strošek dostave v višini 12 EUR.

Zakaj naj se odločim za vas?

Ponujamo visoko inovativne kakovostne svetlobne rešitve po ugodnih cenah in z modernim dizajnom. Če imate kakršna koli vprašanja, nas prosimo kontaktirajte. Prizadevamo si, da vam pomagamo najti najustreznejše rešitve in prilagodimo izdelke glede na vaše potrebe.

Kako obravnavate reklamacije in ostale zahtevke?

Povprečni odstotek reklamacij znaša okvirno 1% na leto. Zahtevek razrešimo takoj z vračilom, dobropisom, rezervnim delom ali popravilom. Reklamacije obravnavamo v naši trgovini, zato mora kupec blago poslati v naš salon, skupaj z dokazilom o nakupu. Stroške pošiljanja krije kupec. Po prejemu zahtevanega blaga in potrdilu o nakupu, lahko traja do 30 dni, da se zahtevek obdela. Ko je zahtevek razrešen, blago pošljemo stranki in krijemo stroške dostave.

Zakaj ne nudite oblikovnih izračunov?

Svetilke lahko priporočamo na podlagi funkcionalnosti in dizajna, le če imate risbo z merami prostora.

Kje lahko dobim podatke o izdelkih?

V spletni trgovini je na voljo prenosljiva različica opisa vsakega izdelka.

Ali lahko pomagate pri projektih?

Projektov ne izvajamo, vendar nudimo svetovanje in pomoč. Pomagamo vam pri izbiri svetilk in njihovi lokaciji glede na vaše želje in potrebe.

Zakaj ne poslujete z Ameriko in Srednjim Vzhodom?

Ta možnost obstaja, vendar je potrebnen ponoven izračun stroškov prevoza. V tem primeru kupec prevzame vse stroške prevoza, vključno s carinskimi dajatvami.

Zaloge

Večina izdelkov je na zalogi in pripravljenih za takojšnjo odpravo.

UPS podrobnosti o dostavi

Blago pošiljamo iz našega glavnega skladišča v Pragi z dostavno službo UPS na naslov, ki ste nam ga navedli v vašem naročilu. Pogoji prevoza na destinacijo so zunaj našega nadzora in odgovornosti. V skladu s pogoji dostave UPS dostavi pošiljko osebi, ki se nahaja na izbranem naslovu.

Ali je možno dobiti popust na večja naročila?

Da. Kot maloprodajni kupec prejmete 5% popust na nakup blaga v vrednosti nad 2000 EUR in 10% popust pri vrednosti nad 4000 EUR. Veleprodajni kupci imajo popuste dogovorjene z našimi prodajnimi zastopniki. Za več informacij se obrnite na njih.