Najdeni izdelki
Za vse rezultate pritisnite Enter

FAQ

Zatím prázdné

Iz kje prihajajo vaši izdelki?

Naši izdelki so proizvedeni delno v Evropi in delno na Kitajskem. Prizadevamo si za učinkovito sodelovanje z našimi dobavitelji, tako da lahko kupcu ponudimo najboljše cene in hitro dostavo.

Kakšen je rok garancije vaših izdelkov?

Vsi naši izdelki so certificirani z garancijskim rokom dveh let. Garancija se razlikuje za različne svetlobne vire; halogenske sijalke nimajo garancije, medtem ko imajo LED sijalke pogosto razširjeno garancijo proizvajalca.

Kdo je Rendl Light Studio?

Od leta 1990 Rendl Light Studio ponuja visoko kakovostne svetlobne rešitve. Smo stalno podjetje za inovacije, ki ponuja vrhunske storitve, visoko kakovostne izdelke in edinstven dizajn. Naše podjetje temelji na širokem poznavanju razsvetljave in sposobnosti zaznavanja potreb in želja kupca. Smo pravi poslovni partner za Vas v kolikor iščete notranjo ali zunanjo razsvetljavo v Vašem stanovanju ali hiši, kakor tudi razsvetljavo za poslovne in industrijske prostore.

Kako pogosto ponudite nove izdelke?

Svetlobna tehnologija in oblikovanje se razvijata zelo hitro, zato nenehno ponujamo nove izdelke. Z vsakim novim katalogom običajno predstavimo na stotine novih izdelkov.

Kako hitra je vaša dostava?

Naročila se pošljejo takoj (v kolikor so na zalogi), ko je plačilo prejeto na naš račun. Pakete dostavlja UPS v roku 2-4 delovnih dni na Vaš naslov ali naslov stranke v Vašem imenu. S strani Vašega kupca je bila pošiljka poslana od Vas. Minimalno naročilo ni potrebno in dostava je BREZPLAČNA za naročila nad 120 EUR. Sicer se obračunava strošek v višini 12 EUR.

Zakaj naj se odločim za vas?

Ponujamo visoko kakovostne svetlobne rešitve po ugodnih cenah, z inovativnim asortimanom in modernim dizajnom. Če imate kakršna koli vprašanja, nas prosimo kontaktirajte. Prizadevamo si, da Vam pomagamo najti rešitve in prilagodimo izdelke glede na Vaše potrebe.

Kako obravnavate reklamacije in ostale zahtevke?

Povprečni odstotek reklamacij znaša okvirno 1% na leto. Zahtevek razrešimo takoj z vračilom, dobropisom, rezervnim delom ali popravilom. Reklamacije se obravnavajo v naši trgovini, zato mora kupec blago poslati v naš salon, skupaj z dokazilom o nakupu. Stroške pošiljanja krije kupec. Po prejemu zahtevanega blaga in potrdilu o nakupu, lahko traja do 30 dni, da se zahtevek obdela. Ko je zahtevek poravnan, blago pošljemo stranki na naš račun.

Zakaj ne nudite oblikovnih izračunov?

Svetilke lahko priporočamo na podlagi funkcionalnosti in dizajna, le če imate risbo z merami prostora.

Kje lahko dobim podatke za izdelke?

V spletni trgovini je na voljo prenosljiva različica za vsak izdelek.

Ali lahko pomagate pri projektih?

Projektov ne izvajamo, vendar nudimo pomoč. Pomagamo Vam pri izbiri svetilk in njihovi lokaciji glede na Vaš projekt.

Zakaj ne prodajate v Ameriko in Srednji Vzhod?

Ta možnost obstaja, vendar je potrebno stroške prevoza ponovno izračunati. Kupec prevzame vse stroške prevoza, vključno z carinskimi dajatvami.

Zaloge

Večina izdelkov je na zalogi in pripravljenih za takojšnjo odpravo.

UPS podrobnosti o dostavi

Blago pošiljamo iz našega glavnega skladišča v Pragi z UPS paketno pošto na naslov, ki ste nam ga podali v Vašem naročilu. Pogoji prevoza na destinaciji so zunaj našega nadzora in odgovornosti. V skladu s pogoji dostave UPS dostavi pošiljko osebi, ki se nahaja na določenem naslovu.

Ali je možno dobiti popust na večja naročila?

Da. Kot maloprodajni kupec prejmete 5% popust na nakup blaga v vrednosti nad 2000 EUR in 10% popust pri vrednosti nad 4000 EUR. Veleprodajni kupci imajo popuste dogovorjene z našimi prodajnimi zastopniki. Za več informacij se obrnite na njih.