FAQ

Pogosta vprašanja

Od kje prihajajo vaši izdelki?

Naši izdelki so proizvedeni delno v Evropi in delno na Kitajskem. Prizadevamo si za učinkovito sodelovanje z našimi dobavitelji, tako da lahko kupcu ponudimo najboljše cene in hitro dostavo.

Kakšen garancijski rok imajo vaši izdelki?

Vsi naši izdelki imajo certifikat z garancijskim rokom dveh let. Garancija se razlikuje za različne svetlobne vire; halogenske sijalke nimajo garancije, medtem ko imajo LED sijalke pogosto podaljšano garancijo proizvajalca.

Kdo je Rendl Light Studio?

Od leta 1990 Rendl Light Studio ponuja visoko kakovostne svetlobne rešitve. Smo podjetje, odprto za inovacije. Ponujamo vrhunske storitve, visoko kakovostne izdelke in edinstven dizajn. Naše podjetje temelji na širokem poznavanju razsvetljave in sposobnosti zaznavanja potreb in želja kupca. Smo pravi poslovni partner za vas, v kolikor iščete notranjo ali zunanjo razsvetljavo v vašem stanovanju ali hiši, kakor tudi razsvetljavo za poslovne in industrijske prostore.

Kako pogosto uvajate novosti v ponudbi?

Svetlobna tehnologija in oblikovanje se razvijata zelo hitro, zato nenehno ponujamo nove izdelke. Običajno z vsakim novim katalogom predstavimo več sto novih izdelkov.

Kako hitra je vaša dostava?

V kolikor so izdelki na zalogi, naročila odpremimo takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun. Pri dostavi paketov sodelujemo z dostavno službo UPS, ki pakete dostavi v roku 2-4 delovnih dni na vaš naslov oziroma naslov vaše stranke v vašem imenu. Ne zahtevamo minimalnega naročila in dostava je BREZPLAČNA za naročila nad 120 EUR. Za naročila pod to vrednostjo se obračunava strošek dostave v višini 12 EUR.

Zakaj naj se odločim za vas?

Ponujamo visoko inovativne kakovostne svetlobne rešitve po ugodnih cenah in z modernim dizajnom. Če imate kakršna koli vprašanja, nas prosimo kontaktirajte. Prizadevamo si, da bi Vam pomagali najti najustreznejše rešitve in prilagodili izdelke glede na vaše potrebe.

Kako obravnavate reklamacije in ostale zahtevke?

Povprečni odstotek reklamacij znaša okvirno 1% na leto. Zahtevek razrešimo takoj z vračilom, dobropisom, rezervnim delom ali popravilom. Reklamacije obravnavamo v naši trgovini, zato mora kupec blago poslati v naš salon, skupaj z dokazilom o nakupu. Stroške poštnine krije kupec. Po prejemu zahtevanega blaga in potrdilu o nakupu lahko traja do 30 dni, da se zahtevek obdela. Ko je zahtevek razrešen, blago pošljemo stranki in krijemo stroške dostave.

Zakaj ne nudite oblikovnih izračunov?

Svetilke lahko priporočamo na podlagi funkcionalnosti in dizajna, če nam predložite načrt z merami prostora.

Kje lahko dobim podatke o izdelkih?

V spletni trgovini je na voljo prenosljiv dokument z opisi vseh izdelkov.

Ali lahko pomagate pri projektih?

Projektov ne izvajamo, vendar nudimo svetovanje in pomoč. Pomagamo vam pri izbiri svetilk in njihovo postavitvijo glede na vaše želje in potrebe.

Zakaj ne poslujete z Ameriko in Srednjim Vzhodom?

Ta možnost obstaja, vendar je potrebnen ponoven izračun stroškov prevoza. V tem primeru kupec prevzame vse stroške prevoza, vključno s carinskimi dajatvami.

Zaloge

Večina izdelkov je na zalogi in pripravljenih za takojšnjo odpravo. Točna informacija o dostopnosti željene količine izdelkov se vam prikaže na spletni strani, ko dodate želen artikel v košarico.

UPS podrobnosti o dostavi

Blago pošiljamo iz našega glavnega skladišča v Pragi z dostavno službo UPS na naslov, ki ste nam ga navedli v vašem naročilu. Pogoji transporta pošiljk so izven našega nadzora in odgovornosti. V skladu s pogoji dostave UPS dostavi pošiljko osebi, ki se nahaja na izbranem naslovu.

Ali je možno dobiti popust na večja naročila?

Da. Kot maloprodajni kupec prejmete 5% popust na nakup blaga v vrednosti nad 2000 EUR in 10% popust pri vrednosti nad 4000 EUR. Veleprodajni kupci imajo popuste dogovorjene z našimi prodajnimi zastopniki. Za več informacij se obrnite na njih.

So v katalogu vključene partnerske cene?

Katalog vsebuje priporočene maloprodajne cene za končnega kupca, vključno z DDV. Veleprodajna cena se izračuna sledeče: ceni, navedeni na spletni strani / v katalogu / v ceniku, najprej odštejemo lokalni DDV in nato še veleprodajni popust. Upoštevati je treba postopek izračuna, sicer cena ni točna. Vse tuje stranke morajo navesti veljavno evropsko davčno številko, da je mogoča izdaja računa brez DDV. Če davčna številka ni navedena, se izda račun z vštetim češkim DDV, ki ga ni mogoče odšteti v davčnem obračunu stranke.

Še vedno pošiljate dva kataloga (v českem in nemškem jeziku)?

Ne, izdajamo le en katalog, ki vsebuje celotno ponudbo.

Pristojbine za reciklacijo

Pristojbine za recikliranje veljajo po vsej EU, vsaka država pa ima svoje posebnosti (na Češkem sodimo v kategorije majhnih svetilk, velikih svetilk, in LED žarnic). Pri izvozu v EU za to pristojbino ne odgovarjamo, saj je odgovorno le lokalno podjetje, torej naša stranka. Na direktno vprašanje skušamo odgovoriti odkrito in ničesar ne obljubljamo.

Garancija za produkte

Standardna garancija traja 2 leti. Na zahtevo lahko za doplačilo podamo ponudbo za podaljšano garancijo. V tem primeru potrebujemo številko izdelka, število kosov in želen čas garancije. Ponudba bo nato vključevala pristojbino za podaljšano garancijo.

Reklamacije in vračila

V primeru izmenjave / vračila / pritožbe kupec vedno plača stroške poštnine. Povratni naslov je naveden v nogi naše spletne strani, skupaj z informacijami o zahtevanih podatkih pri vračilu blaga. Za večino držav je to lokalni naslov, zato ni treba pošiljati izdelka v tujino.

Načini plačila

Plačilo je možno na dva načina - z bančnim nakazilom ali spletno kartico. Stranka lahko plača neposredno ob naročilu ali s klikom na povezavo, ki jo prejme po e-pošti, skupaj s potrditvijo naročila. V večini držav nimamo odprtega lokalnega bančnega računa, saj znotraj EU večina bank že ponuja plačilo na račun lokalnih provizij. Prednost takojšnjega plačila s kartico je, da se naročilo takoj pripravi za odpremo brez kakršnega koli posredovanja. Če je bilo takšno plačilo opravljeno pred 15. uro po srednjeevropskem času, se blago odpremi še isti dan.

Minimalno naročilo/naročilo pod limitom

Nimamo minimalnega naročila, kupec lahko naroči blago v poljubni vrednosti. Vendar smo trgovec na debelo in za naročila pod zastavljenim limitom zaračunavamo strošek za obdelavo naročila, ki se za vsako državo izračuna drugače. BG - pod 300 BGN strošek 30 BGN CR - pod 3000 CZK strošek 300 CZK Evro cona - pod 120 EUR strošek 12 Eur DK - pod 800 DKK strošek 80 DKK HR - manj kot 1000 HRK strošek 100 HRK HU - manj kot 30.000 HUF strošek 3.000 HUF CH - pod CHF 200 strošek CHF 20 PL - manj kot 500 PLN strošek 50 PLN RO - pod 600 RON strošek 60 RON SE - pod 800 SEK strošek 100 SEK UK - pod 100 GBP strošek 10 GBP

Dostava kataloga v bližino showrooma

Kataloge pošiljamo tako kot vse ostalo, tudi v primeru ko se podjetje nahaja poleg nas.

Ali stranka skupaj s katalogom prejme informacije o popustih in pogojih sodelovanja?

Da, v katalogu je priloženo spremno pismo, kjer lahko stranka najde vse podatke (čas dostave izdelka, poštnino, popust itd.).