Najdeni izdelki
Za vse rezultate pritisnite Enter

Pogoji poslovanja

Splošno
Ti pogoji in določila veljajo za vso prodajo preko RENDL Lighting a.s. in izključuje uporabo kakršnih koli odstopajočih splošnih in posebnih pogojev ali pogojev kupca. Nobena odpoved ali sprememba teh pogojev prodaje ni zavezujoča za RENDL Lighting a.s., razen če ga pisno odobri pooblaščeni zastopnik podjetja RENDL Lighting a.s..

Cene in plačilo
Vsak izdelek ima prikazano ceno, vključno z davkom. V nakupovalni košarici lahko vidite skupno ceno, vključno z vsemi pristojbinami, davki, stroški dostave in načinom plačila.

Dostava
Dobavni rok je naveden v nakupovalni košarici poleg načina dostave. V kolikor ima storitev/proizvod drugačen čas dostave, kot je izražen v nakupovalni košarici, bo ta dobavni rok naveden za te posamezne izdelke.
V primeru, da ima RENDL Lighting a.s. razlog za dvom v plačilno sposobnost ali zmožnost plačila kupljenih izdelkov, RENDL Lighting a.s. ni dolžan opraviti dostave in ima pravico do ustavitve proizvodov, ki se prevažajo, razen če kupec opravi predplačilo za dostavo ali druge terjatve iz poslovnega odnosa ali jamstva, ki ga RENDL Lighting a.s. lahko razumno sprejme.
Blago Vam bomo poslali preko UPS-a, ki bo izvedel tri poskuse ob dostavi. Z vsakim neuspelim poskusom Vas bo UPS obvestil. Če do tretjega poskusa dostava ni mogoča, se paket vrne.

Preden se prijavite, je zelo pomembno, da paket dobro preverite, če je možno, dvignite paket in se prepričajte, da ni nobenih skritih poškodb. Pri dobavi steklenih izdelkov je še posebej pomembno preveriti da embalaža ni razbita, z rahlim nagibom paketa. Če sumite, da je proizvod poškodovan, je Vaša odgovornost obvestiti UPS pred podpisom prevzema.

Neprevzeti paketi
Za vse stroške neprevzema, kot so povratni stroški dostave, ste odgovorni Vi.

Vračanje izdelkov/storitev
Vrnitev izdelka se opravi na Vaše stroške, razen če je izdelek okvarjen ali poškodovan ob dostavi. Vrnjene izdelke je potrebno poslati kot pisno ali paketno pošiljko in ne za COD. V primeru trgovanja bo RENDL Lighting a.s. plačal za dostavo nadomestnega izdelka. Pri upoštevanju politike vračanja morate: izdelek vrniti osebno ali po pošti. Zelo pomembno je, da uporabljate dostavno podjetje, ki opravlja neposredno dostavo podjetjem.

Politika vračanja
Obdobje v katerem lahko vrnete izdelke RENDL Lighting a.s. znaša 14 dni.
RENDL Lighting a.s. pri izvrševanju politike vračanja, povrne tisto, kar ste plačali za izdelek v najkrajšem času, najkasneje pa v 30-ih dneh po prejetju vrnjenega izdelka. Za stroške vračanje izdelka ste odgovorni Vi. RENDL Lighting a.s. plača za pošiljanje nadomestnih izdelkov. V vašem sporočilu nam morate jasno navesti, da obžalujete nakup. Obdobje vračila izdelka se šteje od dneva prejema izdelka: celotnega ali pomembnega dela izdelka. Če ste kupili izdelek po meri ali izdelek z veliko mero prilagoditve, se obdobje vračila šteje od dneva, ko Vas je RENDL Lighting a.s. obvestil o izdelku.
Ne izpolnjujete pogojev za našo politiko vračanja, če:
Pečat preverjanja pristnosti izdelka je bil poškodovan/odprt.
Pri vračilu izdelka/storitve:
- Izdelek mora biti v enakem stanju, kot ste ga prejeli.
- Izdelka ne smete uporabljati, imate pa pravico preveriti stanje, v katerem je bil izdelek dostavljen. Če je bila med preverjanjem povzročena škoda, izdelek ne izpolnjuje pogojev za vrnitev.

Garancija in storitve
Na vse izdelke imate 1 leto garancije.

Politika zasebnosti
Pri naročilu izdelka boste morali izpolniti vaše osebne podatke. Ob nakupu se strinjate, da se te informacije shranjujejo v skladu s politiko zasebnosti RENDL Lighting a.s. v namen izpolnitve našega dogovora z Vami, kot našo stranko. Imate pravico do informacij, ki jih RENDL Lighting a.s. hrani v ta namen. Če so informacije napačne, nepopolne ali nepomembne, lahko zahtevate, da se Vaši podatki popravijo in/ali izbrišejo. V tem primeru nas kontaktirajte po elektronski pošti.

Višja sila
RENDL Lighting a.s. ne odgovarja za kakršno koli neizvajanje, ki je posledica okoliščin, na katere nimamo vpliva, ki neposredno ali posredno preprečuje, ovira ali povzroča neekonomičnost proizvodnje, dostave ali prevoza, dokler ta ovira ni odstranjena (višja sila). Upošteva se, da takšne okoliščine vključujejo težave pri nabavi surovin, ter druge težave in motnje, vključno, a ne omejeno, na vojno, nerede, delovne spore, požar, poplave, neurje, nesreče, pomankanja goriva ali električne energije, pomankanje prevoznih storitev, ovire ali prekinitve v zvezi z prevozom na morju ter okvare ali kakršne koli motnje v zvezi z našo opremo ali napravami, ki so potrebne za izpolnjevanje obveznosti iz naših sporazumov.